Personel ve Destek Hizmetleri
Personel ve Destek Hizmetleri Servisi’nin Görevleri
- Personelin; izin, atama, görevlendirme, özlük işlemleri,
- Elektronik ortamda şifre iptal ve yetki tanımlama işlemleri,
- Göreve başlama/ayrılma/tebliğ/tebellüğ işlemleri,
- Taşınır işlemleri,
- Bütçe, ödemeler, maaşlar/sosyal yardımlar/tazminatlar/sgk işlemleri
- İşçi sağlığı ve iş güvenliği işlemleri
- Bekçi-güvenlik hizmetleri
- Afet ve acil durum işlemleri,
- Hizmet içi eğitim işlemleri
- Döner sermaye işletmesi ile ilgili işlemler
- Genel evrak işlemleri
- Arşiv işlemleri
- Hizmet alım işlemler
- TODAİE nin düzenlediği eğitim faaliyetlerine katılacak personel işlemlerini koordine etmek,
- Üniversite öğrencilerinin staj hizmetlerine ilişkin işlemlerini koordine etmek,
- Yargı kararlarını takip etmek ve ilgili işlemleri yürütmek
- Personelin; disiplin cezaları, mal beyanları, pasaport işlemleri, sicil dosyaları, emeklilik işlemleri, kimlik kartı işlemleri, başka kurumlara nakil ve dosya devri işlemlerini yapmak,
- Lojman taleplerini işlemleri
- Personelinin izin ve rapor işlemlerinin takibi
- Aylıklı ve Aylıksız izinler, Yurtdışı izinler, Doğum izni ve Askerlik izinlerinin onayını almak
- Personel giriş çıkış imza föy takibi
- Personel nakil bildirim işlemleri,
- Arazi tazminatları ödemeleri
- Mahkeme kararları ile oluşan kişi borç/alacak işlemleri
- Yurtdışı geçici görev yollukları, Sürekli görev yollukları ile ilgili işlemler
- Aile durum bildirimi ve aile yardım bildirimleri
- Yıl sonunda taşınır mallara ait yıl sonu işlemleri
- Bütçe işlemleri (ödenek talep, takip , planlama, bütçe hazırlama,3’er aylık ve yıllık Bütçelerin hazırlanması
- Aylık tablolar, Nakit talep formu, harcamalar tablosu hazırlanması ve bakanlığa bildirilmesi.
- Mühür işlemlerinin takibi.
- Resmi posta pulu tedarik işlemleri
- Her türlü ilan giderleri (resmi ilanlar ve ödemeleri)
- Elektrik, jeneratör ve UPS işleri bakım onarım ve takibi.
- Bilgi İşlem işlemleri.
- Elektronik Cihazların donanımsal işlemleri, dağılımı ayarlanması ve kurulumu.
- Belgenet elektronik belge yönetim sistemi.
- Taşınır kayıtlar, ayniyat deposu malzeme talep giriş çıkışlar.
- WEB sitemizin güncellenmesi.
- IP telefon ve santral sistemlerinin yetki ve local işlemleri.
- Temizlik Firması (uyum sosyal) işlemleri
- Araç kiralama işlemleri
- Elektronik kapı parmak izleri geçişler ve programın takibi.
- Numaratör sistemi kontrol ve takibi.
- Güvenlik kamera kayıt sistemi ve kontrolü.
- Özel güvenlik hakkındaki tüm yazışmalar.
- Güvenlik Nöbet Çizelgesini hazırlanması.
- Güvenlik yenileme Eğitim ve Kurslar (Atışlar ,Silah Ruhsatları ve çalışma izni).
- Koruma planları.
- Kaptan Talimatları
- Detay –Özel-Milli Alarm ve Alarm tedbirleri – sefer görev emirleri – Sabotaja karşı koruma planları ve yönerge işlemleri
- Afet ve Acil durum Plan işlemleri
- Liman Başkanı tarafından verilen diğer görevleri yapmak.